Wednesday 6 April 2011

Testimoni Latolite 1

salam semua pembaca blogku yg cantek2 belaka....eheh
post kali ni sy ingin membalas mesej di facebook...
yg dihantar oleh seorang reader yg bernama " SY"...

yg berbunyi....

salam..

sy baca blog www.corsetbeautiful.com rs mcm interested nak beli lactolite.
bole tlg explain sket tak?
 
 
***************************

ok dear...tq bc blog sy..sayang awak...!!

macam ni...

Lactolite ni..mengandungi banyak khasiat...
 
antaranya ;



boleh kempiskan perut
&
menjadikan kulit kita bersih, licin,berseri-seri dan gebu gitew.....

*********

ni betul2 terjadi pada diri saya....

alkisah...
saya ni..suka je nak pergi facial muka....
2 bulan lepas...saya pergi lah buat facial muka macam biasa...
beautian tu pun ckp masa belek2 muka saya...
" akak, saya tak boleh nak massage muka akak sebab ade jerawat dua tiga biji yang besar....kalau  saya massage, takut jerawat ni merebak ke seluruh muka...."

dlm hati saya...
(sabar jelah..aku massage dgn tak massage..bayar sama jee...
huuu..menciii....!!
eheh...nak wat camne...ikut je kata pakar kan..?

namun...
minggu lepas..saya dtg semula untuk facial muka...
beautician tu terkejut dan pelik..
jerawat batu sy dah takde langsung...!!
yess....!!!

*********

apa kaitannya makan lactolite dengan usus dan kulit kita..?


antara kesan toksin dalam tubuh badan kite ialah ia akan menyebabkan penyakit kulit...
ini berlaku sebab toksin akan cuba keluar melalui kulit dan bile toksin berkumpul di bawah kulit kite ia akan menyebabkan penyakit kulit seperti jerawat, furunkel dan lain2....

selain tu biler usus kite simpan 'benda' tu lame2 ia akan menyebabkan usus menjadi busuk dan secara automatik mulut kite jugak akan berbau busuk...

asas kecantikan seseorang bermula dari usus sebab usus yang sihat dan bersih akan menjadikan kulit pun bersih...

so, bagi sape2 yang sebelum ni biasa pakai foundation yg agak heavy like krayolan, mac , nutritactor etc...
boleh la tersenyum lega..sebab jika makan lactolite..uol tak perlu dah nak cover2 kulit muka yg agak bermasalah tue...
so...natural beauty lah !!!
ok kan..?...



*******

LACTOLITE bukannya produk mengenyangkan perut...hingga kita takde langsung nafsu nak makan....
bukan..bukan yee...
ataupun produk fiber yg banyak jual kat pasaran tue...
tidak yee...
dgn lactolite....kita boleh makan apa sahaja...
sebab lepas makan jee....kita akan terasa ingin membuangnya...
jgn risau..ia bukanlah cirit birit ygt menyakitkan hingga memedihkan ..huu...
korang kan buang IA dgn lancar dan selesa.....

terutama yang tengah diet tu..dont worry la.....
ni lah produk yang betul2 buat korang rasa..bestnyeeee...!!!

harga rm 158 sekotak...
sape order dua..saya bagi diskaun rm 300 (2 boxs) plus postage...
so..jom makan lactolite..ramai sangat org order. ..
ade yang buat pembelian kali kedua.....
so korang..still tahan2 makan hingga menyeksakan...!!..ehehe...
fikir2lah ye..sambil fikir boleh order dengan saya...ehehh....

salam sayang...




psttt : to my lovely blog reader SY (facebook)...
sy punye fb problem sikit nak reply mesej u...
sy hy dapat reply jika u add sy as a friend....
tqvm taw...
atau u call/sms direct 013 606 9595..
gerenti laju je sy balas mesej u

salam beautiful ida 013 606 9595

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...