Wednesday 6 April 2011

Testimoni Lactolite yang terkini


sayalah orangnya...


hahhaha....
minum lactolite ni akan buat kite rasa nak pegi toilet je...
seriyess...xpedih, xlesu dan xmelemahkan badan seperti cirit birit tu....
dgn lactolite, kita boleh makan apa sahaja yang kita nak makan...
kecuali makan malam lah...itu yang kena jaga sikit....

erm.....seriyesss...kebuncitan perut sy ini semakin kurang kebuncitannya...
(lemak yg agak degil..)
makan jee..buang...buang dan buang....selang satu jam..sure buangg....
besttt...!!!...xperlu risau lemak2 dr mknan yang kita makan itu terkumpul....
tp jangan risau...perut kita tak sakit pun....
inilah produk paling power dlm ms 1 jam terbukti keberkesanannya....

  
yg paling best....
saya kini..dah boleh sarung smula semua baju-baju yang xmuat dulu..
( sempit di pinggang dan perut...)..
saya baru je menyusun semula baju2 yang tersimpan xmuat  itu dalam almari semula....
tambah2...
kengkawan opis n bos saya pun puji ..
"u nampak kurus lah.....u sekarang dah pakai colorful ea..pink ..biru..hijau..dulu2 hitammmmm jee....
(sebab saya mau cover bahagian2 yang perlu dicover..hihi..)
(tq bos....haha..bestttt dan memang best perasaan itu...)


korang nak cuba x....?..
saya pulun 2 sachet terus sebelum breakfast pagi2..sure lepas makan terus ke toilet.....
nasi lemak ke..nasi ambang ke..saya pulun tanpa risau lagi..hahaha
apa kata korang cuba...
1 kotak RM 158 jee...

sms 013 6069595



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...